20 Oktober

Hej på er! Uppdateringen låg lite lågt i helgen, men det får ni leva med :-)
Lördagen vart det nyktert, var förbi hos Nathalie på kvällen och efter det hämtade jag Cissi, vi hade sleepover hos mig. ;) Sov ut rätt länge igår, tror jag vaknade kring halv 2? Skönt var det i alla fall! Och en chock fick jag mig då jag vaknat och skulle ut och röka, då det var snö överallt. Så jag och Cecilia gick ut och gjorde en fin snögubbe, det är ju som ett måste då första snön kommer :)
Inatt hostade jag så mycket så jag knappt kunde andas då jag vaknade, så blev hemma från skolan. Har hunnit ta mig en liten uppfriskande promenad och se klart orange is the new black, så nu ska jag lägga mig i soffan och titta dom senaste avsnitten av Greys anatomy!
 
Skriver mer senare, ha en bra måndag :-)



 
 
1 Amanda Niclasson:

skriven

Härliga bilder! :)

2 Caroline:

skriven

Nej men fy för snö :3 Hoppas det dröjer innan den kommer hit :p

3 S A R A:

skriven

oj har ni snö?

4 angelica bengtsson:

skriven

Oj, mycket snö!! Hoppas du blir bättre snart, jobbigt med hosta!

Sv: de är SÅÅ goda!

Kommentera här: