1 Emma Sandberg:

skriven

sV: hehe tack dsm :D

kram

2 emelie carlsson:

skriven

sv: kul att höra! det kommer mer bilder på hela rummet sen vid åtta ikväll! kika in då vettja!;)

3 Anna:

skriven

tur var väll de , skulle vara ganska tomt om jag bodde här ensam ;P



kram

4 Emma:

skriven

sv: haha nice! ;);) vilket sammanträffande ;) hah

kram

5 emelie carlsson:

skriven

sv: gör det! :) hoppas din helg varit bra!

6 madeleine. s:

skriven

Dom är så himla snygga, det bästa med dem är väl att de kostar inte så mycket heller! :)

7 sofia:

skriven

joda :D vad hittar du på?

8 Anna:

skriven

hehe aa precis ;) allt bra med dig idag då?



kram

9 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

sv; tack detsamma :)

10 Anonym:

skriven

Hej! Jag har en tävling där man kan vinna ett presentkort värde 200 kronor, som går ut idag kl 23:59. Var med och tävla, inga krav! http://shoemania.se/2012/january/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-200-kronor.html

11 R O N J A:

skriven

sv: okej :-d tack så mycket, här är min bloglovin länk: http://www.bloglovin.com/blog/2542882/ronjavardet

12 emelie carlsson:

skriven

sv: tack det ska jag ha!!!:)

13 amanda:

skriven

sv: ingen orsak!

14 JULIA LILJE ☆:

skriven

svar; ja jag håller verkligen med! :thumbup:

kram!

15 Anna:

skriven

härligt att höra , de är bara fint med mig



kram

16 R O N J A:

skriven

sv: haha ne det funkar inte för mig! :o gick in på min statistik, och klickade på knappen: PrtSc/Sysrq, men det händer inget! :( :thumbdown: kram

17 Molly Bergström, UPPSALA:

skriven

Hallååå!! :D

Hoppas du har haft en härlig helg :) KRAM!

18 louise:

skriven

-Hihi tack :).



Hur är dte med dig idag?

19 sofia:

skriven

kuligt! inget spc, följa varandra på bloglovin?

20 EMMAS!- alltid tävlingar:

skriven

Hej! Du har väl inte missat mintävling där jag väljer 8 stycken som får varsin One Piece? :D du hittar tävlingen här:

http://eemma.se/2012/january/tavling-vinn-valfri-suit-of-sweden-valjer.html#comment



ber om ursäkt om du inte gillar tävlings tips eller om du redan är med i den! :D

21 Anonym:

skriven

sv: Jättekul att du är med och tävlar om en IPHONE 4S! :) lycka till. Glöm inte att skriva ett inlägg om tävlingen som ger dig 50 % större vinstchans. (Har du redan skrivit om tävlingen behöver du självklart inte göra det igen!)



/ IDA - Stockholms största skönhetsblogg.

http://FLAVOURED.se

22 Matilda:

skriven

SV: Tack så hemskt mycket sötnos :)

23 MADDISENJ:

skriven

tack detsamma. ska du göra nåt särskilt ikväll?

24 Mathilda:

skriven

sv: tack detsamma :)

25 amanda:

skriven

sv: ja det är bra, själv då? :D

26 Kalle Hedin:

skriven

sv; så bra då jodå det är bar bra med mig också :) händer det något roligt ikväll då? :)

27 Molly Bergström, UPPSALA:

skriven

Vad gör du? :)

28 Emma:

skriven

sv: hehe jorå ;) görs nurå? :D

kram

29 Louisa:

skriven

Okej, japp jag har en egen ponny! Rider du på ridskola? :) kram

30 sofia:

skriven

följer dig nu! säg till när du följer mig :)

31 MyzaaN:

skriven

tacka detsamma : va snäll du är :D

32 JULIA LILJE ☆:

skriven

svar; ja du också! :)

33 Demi sweden:

skriven

sv; 34 :)

34 B Y S I S T E R S:

skriven

bloglovin byte?

35 Anonym:

skriven

in och checka bloggen, du lär inte ångra dig! :D

uppdaterar flera gånger om dagen och gör allt för att underhålla er läsare!! följa varandra?

http://swaxu.bloggplatsen.se

36 Sofia - Uddevallas största modeblogg!:

skriven

Hejsan!

nu ligger vinnaren av ett valfritt sovplagg uppe, kika in för att se om du vann och var gärna med i de andra tävlingarna som är igång nu :D

Kram

Kommentera här: