29 FEBRUARI

Skottårsdagen (säger man så?) idag! fett coolt, tänk dom som bara fyller år var 4e år..

Hursomhelst så har det varit en bra dag, först skola (=booring) sen vara med sofie, efter det drog vi med oss amanda till gul och blå, satt där i 2 timmar och nu tvingade jag amanda att sova hos mig! Så hon ligger i min säng och ser på shan the man atci, själv bloggar jag! standard för oss jao :D
Och på onsdag tar jag, amanda och hennes mamma tåget ner till gävle och hälsar på amandas morbror, himla trevligt!
Ska ta och svara kommentarer nu, sen läsa igenom biologin och nöta in engelskan som jag har redovisning på på fredag .. känner inte taggen!

Ahja, nu fixa annat!
Hoppas ni haft en bra dag :)


1 UlrikaUlrika:

skriven

Var med och tävla för en design här! http://ulrikahafstroms.blogg.se/2012/february/design-tavling.html#comment



Puss & Kram Ulrika!

2 Ebba och Molly:

skriven

sv: det är bra, vad gör du?

3 Reca - Emelie Eriksson:

skriven

Hej fin blogg ! ;-)

svara gärna på min fråga som jag har i min blogg.



/-Reca

4 Tilda och Olivia:

skriven

sv; tack tack!! jaa allt är bra med mig!! själv då?

5 Wendy & Jennifer ♥:

skriven

Sv: Roligt :D

6 Nina:

skriven

sv: jag med :)

har du haft en bra dag?

7 cajsa och beda:

skriven

kul!

8 Isabelle :]:

skriven

Sv: Ok i Piteå bor mina kusiner :D

9 Mia:

skriven

ja det är dem :D De kommer hit till umeå i mars och uppträder ;)



Vinn ett iphoneskal! http://miizing.blogg.se/2012/february/vinn-ett-iphoneskal.html

10 alice ♥:

skriven

sv; hihi ja allt är bra med mig ^^

självdå?

11 Gabbi:

skriven

Sv: Aa, boken är sjukt bra! :-) Hehe, kraam!

12 ~ L I N N ~:

skriven

Hehe jaså! ;)

13 karolinajonsson:

skriven

Ja det är bra :)

14 SNYGGASTE BLOGGERSKAN:

skriven

Svar: Jadå allt är bra, självdå? :)

15 julia ♥:

skriven

sv: Härligt, samma här!

Gör du då? :)

16 Michelle♥:

skriven

SV: Tack! :D

17 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven

sv: okej, jadå

Vad gör du nudå? :D

18 ebba<33:

skriven

fin blogg , kolla min blogg lite då o då kommentera gärna då :) kram!

19 hanna:

skriven

Fin blogg! Kolla min:-)

20 hanna:

skriven

Fin blogg! Kolla min:-)

21 lisa:

skriven

sv; oj va kallt! bor du långt upp i landet? :)

22 Emilia:

skriven

hej!

Hoppas du får en riktigt bra Torsdag;)

<3

23 jimlindeborg - du vet att du vill kolla:

skriven

Sv; haha, det är bara fint, självdå? :)

24 Celine:

skriven

Sv: Jättekul att du vill vara med! :) Jag hör av mig när tävlingen är avgjord, lycka till <3

25 Linnea :):

skriven

sv; tack vad snällt! synd att det inte alltid är så :(

26 Kalle Hedin:

skriven

Allt bra med dig idag? ;)

27 Sofia - FOTO:

skriven

Sv: Hihi ja eller hur! :D

Vad gör du?

28 Emma - Tävling!:

skriven

Cool header! Var gärna med i min tävling , avslutar den ikväll! Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer :)

Kommentera här: