coolt..

fortfarande folk som läser min blogg, fett fränt ;)
hursomhelst är ju kristen här så tänker inte vara osocial vid datorn när hon är här, därför dålig uppdatering!
det har nyss gått åska, helvete vad rädd jag varit, mår illa nu pga det och är hur pigg som helst!
sov i alter igår, moa väckte mig typ 10 så är egentligen trött men tydligen inte.. så är jag svarthårig nu för er som ville veta, var inte meningen men :o

ahja.. back on track 5e augusti eller nåsånt, hare gött!
1 shirin amirvaresi:

skriven

lär dig att uppdatera bloggen kvinna..

2 emelie:

skriven

Jag följer dig via BlogLovin nu :) Du måste säga till när du följer mig tillbaka :)

3 Anonym:

skriven

Hej hoppas allt är bra med dig?:)

Just nu har jag en tävling där du kan vinna en valfri snygg väggdekor från textarna.se, finns massor att välja bland! kika här om du är intresserad: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/august/vinn-valfri-vaggdekor.html#comment

Kommentera här: