FACTS

1 saga:

skriven

Sv; Jarå :) själv?

2 saga:

skriven

Sv; Ska åka iväg till stan lite senare, durå?

3 Sandra Dagh - hästar, 1D & självförtroende:

skriven

Roligt att du är med, meddelar dig när tävlingen är avslutad :D



Men vad gör du? :)

4 minaaa - photography:

skriven

sv; ja, verkligen! ;d

vbloglovinbyte? :)

5 LINNEA:

skriven

tack sara :D

6 Daniella Book:

skriven

Jaa allt är toppen med mig! Hur är det själv då? Vilken fin design du har!:)

7 F R I D A ||fotoblogg||:

skriven

- allt bra med dig? :)

kram!

8 Molly:

skriven

sv; allt är toppen med mig! hur är det med dig då snygging? :D

9 a g n e s:

skriven

sv: allt är toppen, bloglovin' byte? :)

10 LINNEA – lgullarbergs en tokig blogg om foto och vardag▼:

skriven

planer inför dagen? :)

11 I'm stuck in this fucking rut:

skriven

choklad är ju det bästa som finns :o

12 Sofia:

skriven

tack :D

13 ▲ Mohammedi's™:

skriven

14 ▲ Mohammedi's™:

skriven

sv: inga planer än , själv?

15 minaaa - photography:

skriven

sv; följer dig nu, blev numme 74 :) vad blev du?

16 Rebecka:

skriven

Hej, vart gör du den där "texten"?'



SV; Tack, det har jag! Har du?



Vad hittar du på idag då?:)

17 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: jaaa :D

tack!

18 F R I D A ||fotoblogg||:

skriven

- härligt :) med mig är de toppen ! kram

19 Louise:

skriven

Sv: njaa det hade nog kunnat vara gott om det inte vore för att jag är sjuk och inget smakar nånting :P

20 minaaa - photography:

skriven

sv; okej awesome! :D

21 Rebecka:

skriven

SV; Allt det hära " visste ni att?"

Ja det har snöat ute (Jag som trodde att det var vår, men ikke. Nu räcker det! Det är den 31 Mars!!!). Så jag vet inte. Finns väl inte så mycket eftersom att det inte är så bra väder!!:(

22 terese:

skriven

sv; aw hihi tack du! :D

say whaaaaat?! har ni snö nu?! :o

23 minaaa - photography:

skriven

sv; än så länge har jag bara chillat :) men ska till stan snart tror jag :) dudå?

24 Daniella Book:

skriven

Härligt!:) Hehe, skulle du kunna hjälpa mig med en skylt över kommentarsrutan, precis så som du har?:)

25 Sandra Dagh - hästar, 1D & självförtroende:

skriven

Åå vad tråkigt hehe.. jag gör inte så mycket :)

26 julia:

skriven

Hur kan du inte gilla choklad? O:

sv: jaa :) vad ska du göra idag då? :)

27 t h e s h i p ♥:

skriven

vill du vara söndagens supership? gå in på min blogg och anmäl dig nu♥

sorry om du inte gilla sånna här kommentarer!

söt blogg btw! ♥

28 minaaa - photography:

skriven

sv; okej, trevligt ! :D

29 terese:

skriven

sv; oj haha okej! vill du inte ha snö nu då? ;)

30 F R I D A ||fotoblogg||:

skriven

- ska kanske in till stan med mamma och titta på bio! :) sj? kram

31 Daniella Book:

skriven

Vad schysst!:D

32 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: typ inget, du då? :D

33 a g n e s:

skriven

har lagt till dig nu, säg till när du har lagt till mig också :)

34 Daniella Book:

skriven

Jo alltså när man kommenterar nu, så har jag en bild! Men kommentarsrutan är iför bilden som jag har på mig, och vet du hur man flyttar på kommentarsrutan?:)

35 Daniella Book:

skriven

Hmm, skulle du kunna logga in på min o hjälpa mig?:) Hehe, det är inte jag som har gjort den!:)

36 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: okej :D

37 Sofia:

skriven

lite seg från igår men annars bra :D sj?

38 Rebecka:

skriven

SV; Okej, gratis Photoshop eller sånt som kostar?

Nej:(

39 Daniella Book:

skriven

Så! :D

40 julia:

skriven

Sv: haha jaa men det är väl bra att du inte gillar choklad för det är väldigt beroende framkallande :/

41 LINNEA:

skriven

vad gör dudå :D

42 F R I D A ||fotoblogg||:

skriven

- hungergames kanske :)

okej! kram.

43 Rebecka:

skriven

SV; Okej, vad fubbigt!!:D

44 Alice Forslund:

skriven

sv: du är söt!

45 Ronja:

skriven

Sv: Tack så jättemycket, men jag ska byta design nu när det har blivit vår. Känner inte riktigt för vinterstilen längre :)

46 F R I D A ||fotoblogg||:

skriven

- jo, den verkar ju rätt bra :)

kram!

47 Anonym:

skriven

- okej :)

48 ~ L I N N ~:

skriven

Tack desamma söta du! :-)

49 Angie:

skriven

SV: Okej, awesome! :D

Har lagt till dig nu, blev nummer 75 (:

50 LINNEA:

skriven

fixade nyss lite med min syrras blogg :)

ska snart ut och sen fortsätta plugga, själv?



va gärna med i dagen blogg - http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/2012/march/lordagens-blogg.html#comment

51 Svea:

skriven

Vill du göra bloglovinbyte? Jag är ingen sån som slutar följa efter några dagar, jag följer för alltid :)

52 LINNEA – lgullarbergs en tokig blogg om foto och vardag▼:

skriven

sv: jag ska nog mest fota osv :D

53 Louise:

skriven

Sv: ja :( jag har feber och är förkyld :(

54 SARA:

skriven

Hej, fin blogg :)



Skulle bli superglad om du vill rösta på mig i Miss World Sweden :) Tack på förhand fina du :)



http://www.missworldsweden.se/kval2012/sara_tuvesson

55 MADDISENJ:

skriven

Jobbigt med migrän :(

56 Mooa:

skriven

Bloglovinbyte? :)



KAN du SNÄLLA RÖSTA PÅ MIG HÄR: http://kandylandy.se/2012/march/vilken-serie-vill-du-ska-vinna.html#comment ?

BARA ATT KOMMENTERA MED "1", snälla, snälla, snälla! Har lagt ned timmar på mitt bidrag! xD

57 Isabella:

skriven

sv; Tack dsm :)

58 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

whaaat, hur kan man INTE gilla choklad? :o :)

59 Elsa:

skriven

sv; Detsamma :)

60 emma:

skriven

Hej! fin blogg :D

61 Emmy (whitesnowman):

skriven

GAH tycker inte du om choklad? :o Jag älskar choklad, men känner jättejättemånga som inte gör det :( Förstår ej haha. '



sv;

Eller hur, minns när jag älskade dom :D Så söötaaa..

62 Emelie-Eyebe:

skriven

Sv; Har spelat fotbollscup och så nu är det dags att träffa kompisar! Själv? :D

63 linora:

skriven

SVAR: Allt är bra med mig, själv då? :)

64 Svea:

skriven

sv; följer dig nu! jag blev nummer 76 ;)

65 Angie:

skriven

SV: Okej awesome! :D

66 LINNEA:

skriven

jaha va d ska ni äta då :D



anmäl dig gärna till dagens blogg om du inte gjort de!

67 Julia:

skriven

SV; haha jaa verkligen :(

68 Tess:

skriven

Sådärja! Har finslipat lite på bloggen idag :) Vad tycks!?

Kika gärna in min Bloppis , skall försöka uppdatera och lägga in lite fler ting :)

69 Mooa:

skriven

Sv; Blev nr 77, säg gärna vilket nr du blev!

70 alba-dance is the way I walk:

skriven

Hej, allt bra med dig idag? :) <3

71 Majsan:

skriven

Nu är de tre bloggarna uppe!

Kolla om du blev en av vinnarna! :)

72 sara:

skriven

Jätte fin blogg! Vad har du gjort idag? :)

73 Louise:

skriven

Sv: tack det ska jag göra :)

74 ~ L I N N ~:

skriven

Tack desamma! :)

75 ▲ Mohammedi's™:

skriven

Superkul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg!

Jätte kuuul <3



Kommer du att släcka ljuset idag?

Lycka till!

76 Rebecka:

skriven

SV; Ja jo jag vet! Men jag har nog ner photoscape istället!:)



Vad gör du?:)

77 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

sv: haha :)

78 ida asperud ♡:

skriven

Hoppas du får en super bra söndag!

Vad ska du göra? :)

79 terese:

skriven

sv; haha, okej, nja man vill nog helst ha sommar nu ;)

80 Anonym:

skriven

- ja eller hur! hittade den på facebook.

81 amanda:

skriven

SV: ja en ta-hand-om -sig-sjlv dag måste man ha med jämna mellanrum för att må riktigt bra :)

82 Emelie-Eyebe:

skriven

Sv; helt okej fast vi åkte ut i semifinalen :/ aha men hoppas du får det trevligt då!

83 Anonym:

skriven

blogving byte?

min blogg är

http://mosansliv.blogg.se/

84 Annika:

skriven

Fin blogg :)

85 Anneli:

skriven

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment

86 Annika:

skriven

SV: allt är bara bra här :D

87 Johanna och Sara:

skriven

Nu är vinnaren i helgens tävling avgjord! Gå in på länken för att se om det är du! :)

http://geminaarts.blogg.se/2012/april/vinnaren-i-helgens-blogg.html

Kommentera här: