3/9

Usch vilka jobbiga dagar det har varit nu i veckan. Flyttstress och kaos, inringd på jobb så inget har gått som planerat vilket resulterar i en helt slutkörd Sara. 
Jobbade på förmiddagen, efter det åkte jag och mötte upp en jag ska jobba till på lördag på bröllop. Nu under kvällen har jag hunnit packa upp alla säckar med kläder i garderoben, handlat, varit till mamma! Nu har jag tagit mig en lång dusch, lagt mig i soffan med lite chips, tända ljus och Beck på tvn. 

Imorgon står jobb på schemat, 07.15-16.00. Efter det ska jag hem och röja upp det mesta som går, innan mamma och syskonen kommer på tacomiddag :-) 
Nu ska jag ta en kvällscigg, ut med vovve så hon får lite luft sen ska jag då göra kväll. Godnatt!



1 Paooan:

skriven

Men drygt o bli avbruten då man gör något som redan är nog jobbigt, man vill ju som få det gjort på en gång! Hoppas iaf de är sista gången du flyttar på ett långt tag, alltså att du ska trivas :D

Kommentera här: