Onsdag

Min bloggning har inte legat på topp, men det är inte så ofta den gör det heller. ;-)
Hursomhelst, tog ju Sammy till Motala förra veckan där han skulle på foder. På hemvägen när det gått 6h bestämde hon sig för att inte ha kvar han, så skickade ner Wikström och Robin för att hämta hem han. Riktigt trist att hon inte gav det en chans och att det slösades över 3k på att få ner han sen upp han och att han skulle behöva plågas genom att åka så långa vändor, men huvudsaken är att han är hemma igen.
Annars har det inte hänt så mycket alls, skolan rullar väl på osv.
Igår var jag jennie jonas Cissi och Rebecka till Finland och Haparanda, köpte alkohol och var in på Ikea. Trevligt!
Nu ligger jag i sägnen hemma med världens förkylning, riktigt irriterande då jag känner att jag inte alls har tid att vara sjuk för tillfället... Wäh!

Nåja, nu har det uppdateras lite här iaf. Bjuder på några bilder så länge :)








1 Niles:

skriven

Men bloggningen kommer igång :) Hoppas du har en bra dag!

2 ɑ n n i k ɑ:

skriven

Mums!

3 Susanna Maria J:

skriven

Å jag Älskar Ikea! ;D

Kommentera här: