Igång igen

Här har det stått hemskt stilla i en månad nu, och innan det. Det beror väl mest på att jag varit utan internet i båda mina hem, men nu har jag på båda ställena så nu tänkte jag köra igång med bloggen igen. Kändes skönt och välbehövligt, har saknat att få skriva av mig!
Nå, vart ska man börja då? Kör från idag ;-) Ligger hemma i sängen för tillfället, med huvudvärk och en förjävlig hosta. Mest troligt luftrörskatarr, ska in till vårdcentralen imorgon och kolla. Efter att ha haft hosta i över en vecka hinner man bli hemskt less!
 
Annars då? Har en ny dator nu, Stefan har fått min gamla där vart jag har Photoshop så någon ny design går inte riktigt att fixa ännu, denna får duga så länge tills jag tar hem min gamla dator.
Nåja, nu har ni fått en uppdatering här i alla fall och nu vet ni att jag lever! På återseende :*
 
Bjuder på en oldie på mig och Sammy! Som förövrigt har fått ett nytt och ett sjukt bra hem :-)
 
 

Kommentera här: