14 Oktober

Hej på er! Vart ett litet sent inlägg idag då jag sovit bort typ hela dagen ;-)
Tog mig upp kring 8 i alla fall, ringde vårdcentralen och fick tid klockan 10. Där borta tog dom blodprov och grejer för min hosta, och slutligen kom dom fram till att det är luftrörskatarr och astma, så nu blir det verkligen att sluta röka annars lär jag aldrig bli av med skiten, haha. Hursomhelst så somnade jag direkt jag kom hem, vaknade kring 3 och då for jag till Rebecka och åt surströmming. Gott!!
Kom precis hem, nu har jag lagt mig i sängen och ska se ett avsnitt av Orange is the new black. Ikväll ska jag försöka få tummen ur röven och byta till vinterdäck på mercan då det blivit så jäkla halkigt ute, sen så vet jag inte riktigt vad mer jag ska hitta på, ska förbi cissilajnen en sväng också. :)
 
Becc får stå för bilden, man ser på hennes ansiktsuttryck hur gott det luktar! Hahah
 

Kommentera här: