9 Mars

Här händer det mycket, not! Skärpning Sara ;-)
Har iallafall haft en paus från allt nu under lovet typ. Jag och Fanny har isolerat oss i Roknäs mestadels, hunnit med några roadtrips till Luleå och typ i stort sett enbart slöat. Ungefär något sånt! Nu i helgen blev det 2dagars, mange kom ju hem så det var roligt :D mår då ovanligt bra idag, sov i öjebyn inatt och sen jag kom hem har jag hunnit ut med skotern en sväng och sett lite serie.
Så ungefär så ser mitt liv ut för tillfället haha! Ska fixa några inlägg till i veckan, sover hos mamma några dagar så har internet och dator nu.
 
Hade dessutom tänkt visa er bilder från lovet men eftersom att jag har en ny telefon och jag var så otroligt smart och glömde sladden så jag inte kan föra över bilder så får det vara. Bjuder på nån random nu så slänger jag upp ett bildinlägg senare!
 
 

Kommentera här: