When it was good

Hej på er! Dagen har gått otrooooligt segt. För det första vaknade jag upp med huvudvärk från helvetet, så skolan uteslöt jag... Sen rensade jag igenom kläder i mitt kaosrum, såg lite serie, sov, åt middag sen for jag till stan med mamma och emil. Då jag kom hem åkte jag till blåsmark och tittade då olivia och elisa duschade hästarna till imorgon, och sen vart det glass på preem med jesper. Det är då min dag! ;)
Hackade upp lite frukt nu på kvällskvisten också så en fruktsallad hann jag också få i mig, och gott var det :-)
 
Imorgon är jag ledig, ska däremot ställa alarm och städa klart det sista i rummet. På eftermiddagen jobbar jag, missar balen, typiskt! Men eftersom att jag får servera alla som ska gå på balen får jag ju ändå glo lite på dom samtidigt som jag tjänar pengar så det är  ändå lite winwin ;-)
Nu ska jag ta och se lite serie sen sova, hoppas ni har haft en bra dag!
 
 

Kommentera här: