18 Juni

Fått lite klagomål på att jag inte uppdaterar värst mycket... Så gör ett försök haha ;-)
Dom senaste dagarna har det väl inte hänt något nytt. Lördags var jag nykter och chaffis, söndagen spenderades i boden på eftermiddagen sen umgås med massa folk. Igår var det personalmöte på havsbadet, vi ställde även iordning det sista innan vi öppnar tavernan. Idag vaknade jag kring 2, då var det bara he sig till havsbadet där det var sommarupptakt. Föreläsning, buffe osv osv! Efter det hämtade min bruuuur linnea upp mig så kvällen slutade med att jag hängde med hon, trobba och stefan. Där har ni mitt händelserika liv ;)
 
Nuu ligger jag i sängen och lyssnar på musik från 2009, nostalgi!! Ska kika runt lite på flashback och sen blir det kika vänner tills jag blir trött. Imorgon blir det lå town med sandris! Skoj skoj :)
Nåja, bjuder på några bilder tills nästa gång jag skriver haha.
 
 
1 Linnéa:

skriven

De översta bilderna var väldigt fina!:)

Kommentera här: