Skitdag

Min dag hittils har sugigt hårt förutom då jag var i stallet i några timmar å glömde allt, haha. Började då med att busschaffören inte släppte av mig i bergsviken även fast jag tryckte på stopp och folk skrek att jag skulle av och att han skulle stanna, men han kollade bara på mig och sa "du får gå av i hortlax" så då fick jag gå från hortlax till bergsviken?? Då var jag inte nöjd kan jag lova, vissa busschafförer borde fan inte ens få köra buss!
Efter det har allting bara gått åt helvete känns det som haha, har sån huvudvärk att det känns som att hela jag håller på att brinna upp och är yr och massa sånt skit. Blä! Så funderar starkt på att stanna hemma ikväll, se greys och bara sova typ. Lutar åt det!
 
Hoppas ni har haft en lite bättre fredag hittils än mig ;) Ha en bra kväll!
 
1 Simon Lindbäck:

skriven

Sv: Ja verkligen! Har väl tidigare inte tyckt att det inte var så speciellt men nu när jag är äldre älskar jag de ljusa sommarkvällarna!

Kommentera här: