Utan interneeet

Hejhej på er! Det står gode still här och anledningen till det är för att jag är utan internet... Slut surf på telefonen (kan inte ens skicka imessage, sjukt irriterande) och inget internet hemma i skogen heller haha. Yaaay eller nånting!
Nä men dessutom har jag rätt fullt upp också, pluggar körkort som en dåre och har ju en valp hemma nu som jag försöker uppfostra till en bra voffe ;) men såfort jag har lite surf på telefonen ska jag blogga mera.
Veckans planer då.. Imorgon har jag en körlektion sen ska jag med Sammy till vetrinären så han får vaccineras osv, på tisdag fyller jag äntligen 18! Så då blir det skola sen så ska jag jobba på havsbadet från ca 13-23 så det var ju lite mindre nice men det får jag leva med. Onsdag vet jag inte riktigt om jag ska tagga till eller inte, nervös är jag då! Sen resten av veckan lär väl bli händelselös, krogen på lördag iallafall ;-)
 
Värdelöst inlägg, ska ta å fortsätta plugga nu när jag väl är hos mamma och har internet, sen blir det hem till roknäs igen. Ha det bäst! ♥
 
1 ♫♪ sandra - en musikblogg:

skriven

åh vad söt!

Kommentera här: