Äckligt ont

 
 
 
Godmorgon på er!! Det värsta är att klockan är 5 på morgonen och jag har inte ens somnat än. Fuck life moment just nu kan jag ju lova! Har så jävla ont i huvudet så kan verkligen inte somna.. Har försökt i sammanlagt 3 timmar, sen så har jag sett film också men ingenting har fungerat. Just nu snurrar det bara omkring i mitt huvud, ska egentligen upp på en halvtimme men avstår verkligen från skolan idag känner jag, mår så kasst, usch :-(
Ska iallafall ställa alarm kring 12 tiden så jag inte fuckar upp det totalt och vänder på dygnet haha. Nu ska jag lägga mig och se ytterligare en film och hoppas på att värken släpper lite eller att jag somnar. 
"Godnatt" på er!
 
 
 
 
 
1 snie.blogg.se:

skriven

oj vilken seg dag de lär bli med s mkt sömnbrist!

2 Ella Stork:

skriven

ahahah bilden :D asgarvvv...

3 Amanda:

skriven

Hade också världens huvudvärk igår men kunde iaf somna ifrån det :/

4 Sarah:

skriven

Va jobbigt att inte kunna sova :/
Krya på dej :)

5 Liborius:

skriven

åh vad segt att inte kunna sova:(

6 M O A:

skriven

SV: Ja men gör det! Man blir verkligen mätt :D

Kommentera här: