30 MARS

Efter skolan for jag, sofie och marcus direkt till emelie och grattade min söta älskade lillasyster <3 blev vara där nån timme, efter det for jag och amanda till roknäs och käkade pizza muuums! har dock en jävla massa pizza i kylen som får bli lunch imorgon ;-) anton, marcus och sofie for för ett tag sen! vi har sett film åså, trevligttrevligt :)
Nu sitter jag här och tittar på nån skräpig film på tv och dricker cola, det är en grym kille som håller på att fixa min bloggdesign åt mig och hittills ser det riktigt bra ut :D nöjd sara!

Tänkte bjuda på några bilder, är helt dööd typ så ska svara lite kommentarer sen sova!




1 kajsa:

skriven

hoppas att du haft en bra fredag :) kram

2 Catta:

skriven

SV: Gryyymt söt! :D

3 Anonym:

skriven

Hejhej, nu har jag dragit igång "Finn ett fel" tävlingen igen. In och gissa, då du kan få ta del av mina 500 läsare om dagen, aldrig fel va?! ;)

http://swaxu.bloggplatsen.se/2012/03/31/7639159-finn-ett-fel/

4 karolinajonsson:

skriven

Haha ja det suger verkligen...

5 ▲ Mohammedi's™:

skriven

söta bilder



sv: Jahp, själv då? ;))

6 Joanna:

skriven

Åh vilken söt lillasyster! 2-3 år är dom som sötast:)

7 LINNEA:

skriven

lycka till! :D

kram

8 Ahlam:

skriven

Hej på dig!

Allt väl med dig?=)

Det skulle bli roligare än någonsin om du var med helgens blogg hos mig=)

Följa varandra i bloglovin?

9 Jennny förfan! :D:

skriven

ja verkligen! :D

10 ▲ Mohammedi's™:

skriven

Nu är veckans blogg tävlingen avslutad, kolla om det blev du:

http://mohammedis.se/2012/march/veckans-blogg-vinnaren-3.html#comment



Hur mår du då?



p.s ny omgång kommer upp kl 15:20!

kram

11 Sofie Hedman:

skriven

haha vilken snygging jag har som sitter i datorn! :)

12 Asliana:

skriven

Fin blogg du har :) <3

Besök gärna min blogg :) <3

13 Esther:

skriven

Vilken fin blogg du har!!:)

Kommentera här: