FILMTIPS

In Time - sjukt grym film, rekomenderas starkt!

1 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: tack tack :D!!

2 nathalie hofvander:

skriven

sv: vad mysigt, vilka filmer? :D

3 D:

skriven

Sv: Härligt, vad är det för hästar?:)

4 Marie - F o t o:

skriven

svar: hehe, haft en bra dag? :D

5 Isabelle :]:

skriven

Haft en bra start på veckan? :)

6 M A T I L D A ♥:

skriven

den filmen är sjukt bra !

7 LINNEA - lgullarbergs drömmen om att bli fotograf ♥:

skriven

fin blogg du har :)

8 sanashaba':

skriven

Åh, den verkar ju vara bra!(:

9 Cajsa:

skriven

nu har jag städat klart för idag! :D

10 Elin Sandelin:

skriven

sv: så bra :)

allt är bra med mig också!

11 Emelie:

skriven

tack & dethar jag haft också! :)

du får ha en trevlig kväll tjejen! :)

12 Malin & Celin - Februaritjejer:

skriven

Hej! Dagens blogg är ute på våran blogg nu! Jag tror du kommer ha en STOR chans att vinna!

Anmäl dig här: http://februaritjejer.blogg.se/2012/january/tavling.html#comment

13 feelfashion:

skriven

Jättesugen på att se den!

14 MICHAELA - FOTO:

skriven

sv: tack :D

Vad bra! Min måndag har varit helt okej.

Planer för morgondagen? :)

15 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

sv; ja det är skit tråkigt ju :(

16 jimlindeborg - du vet att du vill kolla:

skriven

Sv; haha yeaaah :D

17 Elin:

skriven

Den verkade bra:love: Ha en bra dag ;-)

18 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven

sv: okej ^^

görs? (:

19 Molly Bergström, UPPSALA:

skriven

Dududuu, vill du hjälpa mig att pusha mig själv i rätt riktning? Nu jävlar ska jag tänka framåt och må bättre!!!



Kram :)

20 Linnea Montazami Nordqvist ♥:

skriven

hihi yes :D

21 kajsa:

skriven

fin blogg!:)

22 Kalle Hedin:

skriven

sv; Heheh så bra då ;) Nja med mig är det inte så jätte bra, sjuk :( haft en bra måndag? :D

23 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

Tävlingen om att vinna en kaffemugg är nu avslutad. Tack för att du röstade, kika in och se om du tyckte att rätt person vann: http://angelica.blogg.se/2012/january/vinnaren-av-en-kaffemugg.html

24 MÖTESPLAT FÖR BLOGGTÄVLINGAR:

skriven

Du vet att det finns en blogg du kan länka dina tävlingar i va?



Om inte, kika in och delta i andras tävlingar ;)

25 Anjali:

skriven

Allt bra idag? :)

26 JOZ♡:

skriven

sv: Jaaa, dom är rå najsa :D

27 Emma:

skriven

sV. (Y) tack så mycket !



filmen är sjukt bra en av mina bästa;)!

Kommentera här: