31 JANUARI

Nyss hemkommen från akupunkturbehandling, haha långt ord detdär..
har även hunnit äta middag :D
skoldagen har varit riktigt seg, och nu har jag så ont i mitt huvud att jag bara vill döö!
har varit lite sämst på att uppdatera, men ska bli bättre, i promise!

Nu ska jag snart lägga mig i sängen och se nån film ett tag så kanske min huvudvärk vill gå över litegrann iallafall! för er som undrar har jag spännings huvudvärk, migrän och nå mer jag inte kommer ihåg haha ;) så har ont gooode så mycket!

Nog om min huvudvärk, det kommer ett inlägg om lite mode från olika affärer senare, håll utkik här på min blogg lite senare! :)
ska svara kommentarer nu så uppdaterar er senare, pussar!

haha bilden, klockren!

1 Denice:

skriven

Sv: lät sjukt kul!

Hur är det med dig?:)

2 LINNEA - lgullarbergs drömmen om att bli fotograf ♥:

skriven

hihi, är det inte läskigt med akupunktur? :)

3 Linnea Montazami Nordqvist ♥:

skriven

åhh tack :D visst är den! ;D



vad gör du då ?:D

4 Cajsa:

skriven

hehe ja det är helt underbar känsla! :D

5 Anonym:

skriven

KLOCKAN 8 IKVÄLL SÅ HAR JAG TÄVLING OM VEM SOM VILL BLI "DAGENS BLOGG" VINNAREN UTSES iMORGON, KOMMENTERA MITT INLÄGG SOM KOMMER UPP STRAX EFTER 8 FÖR ATT DELTA!



KLOCKAN 8 IKVÄLL SÅ HAR JAG TÄVLING OM VEM SOM VILL BLI "DAGENS BLOGG" VINNAREN UTSES iMORGON, KOMMENTERA MITT INLÄGG SOM KOMMER UPP STRAX EFTER 8 FÖR ATT DELTA!



KLOCKAN 8 IKVÄLL SÅ HAR JAG TÄVLING OM VEM SOM VILL BLI "DAGENS BLOGG" VINNAREN UTSES iMORGON, KOMMENTERA MITT INLÄGG SOM KOMMER UPP STRAX EFTER 8 FÖR ATT DELTA!



KLOCKAN 8 IKVÄLL SÅ HAR JAG TÄVLING OM VEM SOM VILL BLI "DAGENS BLOGG" VINNAREN UTSES iMORGON, KOMMENTERA MITT INLÄGG SOM KOMMER UPP STRAX EFTER 8 FÖR ATT DELTA!



KLOCKAN 8 IKVÄLL SÅ HAR JAG TÄVLING OM VEM SOM VILL BLI "DAGENS BLOGG" VINNAREN UTSES iMORGON, KOMMENTERA MITT INLÄGG SOM KOMMER UPP STRAX EFTER 8 FÖR ATT DELTA!



HTTP://ELVVIS.BLOGG.SE

6 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

sv; huvva :(

7 Linnea Montazami Nordqvist ♥:

skriven

Hehe okej :) typ samma här faktiskt haha :D kram

8 sanashaba':

skriven

HAHAHA, åh vad jag älskar den bilden!



sv; Får nog ta och se den någon gång! :D

9 Cajsa:

skriven

fan va skönt att äntligen vara hemma! :D

10 M A T I L D A ♥:

skriven

vad är akupunktur för något? haha, svårt ord så inte lätt att veta ;)

11 D:

skriven

Sv: Bara bra faktiskt! vad har du gjort idag då?:)

12 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven

sv: okej ^^

jag kollar på tv (:

13 Elin Sandelin:

skriven

sv: åhh tack söta du :)

14 Linnea Montazami Nordqvist ♥:

skriven

yes :D vad blir det ikväll då :)? kramis

15 Cajsa:

skriven

hehe tackar! :D

göres?

16 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven

sv: okej ^^

görs?

17 M A T I L D A ♥:

skriven

sv. jaha! lite skönt låter det som :)

18 Elin Sandelin:

skriven

sv: jodå det har jag :)

19 sanashaba':

skriven

sv; haha, jag älskar fan alla de bilderna! Min dator är full av dem haahha! :D

20 Madeleine ♥:

skriven

jättesnygg blogg! :D

21 Molly Bergström, UPPSALA:

skriven

Hoppas du får en bra kväll :)

22 MadickenMarsh':

skriven

fin blogg! :-)

23 - Awa Gardi - Smakprov på det goda livet:

skriven

Tjeningen snygging!

Du har väl inte glömt att anmäla dig till dagens blogg på min blogg? Vinnaren länkas i ett inlägg bland mina 1000+ läsare varje dag! Med valfri bild på dig själv.

24 Anjali:

skriven

sv: de bra! vad görs?

25 Emma:

skriven

sv: ;) hehe (Y)

26 ANGELICA.BLOGG.SE ♥ - VINN EN HEMLIG GOODIEBAG FRÅN E.L.F!:

skriven

SVAR: Hon säger säkert tack :D

27 Kalle Hedin:

skriven

Sv: Härligt! jadå, min förkylning börjar släppa nu, så det är bra!



Händer ikväll? ;)

28 Amanda [photo]:

skriven

sv: tack :D

29 Emelie:

skriven

jo den har väl varit helt okej, hur har din dag varit? :)

30 Nathalie:

skriven

Sv; Jorå! :)

Vad händer imorgon då?

kram

31 Elin:

skriven

Sv; TAckar tackar:love:

32 Cajsa:

skriven

samma...ska se lite på tv tänkte jag. :P

33 Molly Bergström, UPPSALA:

skriven

Vad gör du? ;D

34 sanashaba':

skriven

sv; vad gör du? :D

35 MadickenMarsh':

skriven

sv; tack så mycket sötnos! :) har du några bra hår/hud tips?

kram:love:

36 ebba<33:

skriven

allt bra?? :)

37 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

Har din huvudvärk släppt än ? :)

38 Linnea Montazami Nordqvist ♥:

skriven

Hehe okej :)



blir nog samma här :D <3

39 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven

sv: okej

Vad gör du nudå? ^^

40 M A T I L D A ♥:

skriven

sv. då måste jag testa det :D

41 Isabelle :]:

skriven

Sv: Ja jag med :)

42 D:

skriven

Sv: Samma här..samma sak varje dag:S

43 jimlindeborg - du vet att du vill kolla:

skriven

Sv; heller hur, värdelöst!

44 Molly Bergström, UPPSALA:

skriven

Jag gör inget alls haha, hostar :P

45 Cajsa:

skriven

hihi tackar! :D

46 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

sv; jobbigt! hoppas det går över snart :)

47 jimlindeborg - du vet att du vill kolla:

skriven

Sv; fyfan, ni har ju kallare än vad vi har det!

Kommentera här: