SAKNADE




Hittade några bilder på mina sötisar ♥ som är i himmelen just nu!
Den på övre bilderna tog vi bort och hon på bilden nere blev överkörd, men that's life! ;)
vet inte hur många katter jag haft genom mina tider haha..
1 hanna:

skriven

tack! vilken fin blogg du har! :D

2 Anonym:

skriven

Svar: Tack tack!

3 lisa - mode foto vardag och ulrik munther:

skriven

sv; ja precis!

4 ~ L I N N ~:

skriven

Ja verkligen hih ! :D

5 Isabelle :]:

skriven

Söt! :)



Sv: Oj :o

6 Moa Mildén:

skriven

Tack :D Super fina bilder :)

7 E M M E L L Y:

skriven

härliga bilder! =)

tråkigt med himlen ju ... man saknar dem så :(

8 cajsa och beda:

skriven

söta! Godnatt!

9 alice ♥:

skriven

sv; tack så mycket! :D

10 fanny wikström':

skriven

Hej sötis! Nu har jag en tävling i min blogg där man kan vinna en gratis bloggdesign! Sjuuukt enkelt att delta och jag drar två stycken vinnare!



Har designat till många väldigt stora bloggar och tar egentligen betalt för mina designer, så om du är sugen på en ny snygg design gjort utifrån dina önskemål, klicka in på den här länken:

http://fannywikstrm.blogg.se/2012/february/tavla-om-en-gratis-bloggdesign-2-vinnare.html?_tmp=a6e7d1a7586496fe358e8feccf94f3ab23de2778

PUSS!

11 Nathalie:

skriven

Allt bra?:D

12 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven

sv: okej

Hoppas du fått en toppen tisdag! :)

13 LINN:

skriven

ja den har vart jättebra :D



åh vilken gos då :D Vad gör du?

14 Mia:

skriven

Tack :D Kommer ett till om någon dag :D



Har du någon katt just nu? :)

15 Mia:

skriven

hihi okej :D Ja har också katt - 2 stycken :) En som bor hos mig och sambon, och den andra bor kvar hos mamma eftersom den är så gammal :)

16 Wendy & Jennifer ♥:

skriven

Sv: Kul att du är med och tävlar :)♥

17 Denise 22 - mamma till Kevin 6:

skriven

Men aw, vilka sötnosar.

18 the twins:

skriven

allt bra?

19 Darina:

skriven

aww söt :D

20 ABSOLUTEELIN:

skriven

ååh vad tråkigt :/ katter är underbara djur!!



hur äre annars då? :-):love:

Kommentera här: