Piercing

  Åhh vad jag vill ha mera piercingar! Är så sugen på att göra om min smiley, ska bara köpa ett nytt smycke. Sen när jag får pengar till övers skulle jag vela göra ett till hål i tungan ovanför mitt andra, galet snyggt! Och ska ha mera i öronen (måste bara köpa kanyler) och vill även ha nytt i naveln, det är ju grymt snyggt att ha bak vid ryggen också eller i nacken. Ska bara bli rik först ;-)
 
Här nedanför får ni två piercingsinspirationsbilder tills vidare (;
 
Tumblr_m1w69qq6ci1qenu24o1_500_large Tumblr_m217w5yivj1r1nhsdo1_500_large  
 
1 Areyanna:

skriven

Hej! Håller med dig om flera hål i örona men tungan är ingen hit, det är så riskabelt med infektioner å sånt å har aldrig tyckt det är snyggt. Men det är tur man gillar olika=) Jag saknar hålet i näsan jag hadde tidigare=) Ha en toppen din söndag nu! God Jul önskar jag å king<3<3<3<3<3

Kommentera här: