28 APRIL

Dagen har spenderats med Sarah, vi har varit ute i solen och mått gott :D lovely! har varit riktigt skönt väder idag, har mest varit på konstgräsplanen ;)
Nu har jag precis ätit lite rester från igår, ikväll spenderar jag kvällen hos sarah med fint folk, blir jag, sarah (såklart), emma, lina och sandra! myspys, blir nog filmkväll med massa bus ;) så snart ska jag ta mopeden till grundvik!

Hoppas ni haft en superbra dag och får en jättebra kväll ^^

arkivbild, saknar min syster <3
1 Lotta, klädtokig småbarnsmamma!:

skriven

Just nu FOTO-TÄVLING inne hos mig!



Förutom ÄRAN även fina PRISER!



=)

2 A Z R A:

skriven

bloglovinbyte? :D

3 ▲ Mohammedi's™:

skriven

SVAR: NU är tävlingen AVSLUTAD. Vinn brilliantsmile tävlingen...

Det har gått mer än 1 månad, förlåt. Men nu har jag avslutat den...

- Kolla om det blev du som vann: http://mohammedis.se/2012/february/tavling-vinn-brilliantsmile-tandblekning.html?_tmp=1119c1a8046072901d9cc46715c2473115593516



Om du inte vann , så va gärna med på den nya tävlingen:

http://mohammedis.se/2012/april/tavling-vinn-ett-valfritt-speciellt-smycke-f.html#comment

Kommentera här: