i'll fight for you

lyssnar musik nu och hade tänkt plugga matte men gav upp. lär inte fixa provet imorgon, ahja får hoppas på det bästa!
har varit ute med min lillasyster tidigare och busat, tokungen :-) nu har hon rivit ut en hel rulle med papper över hela köket, så gåre om man inte hinner med.. pappa är nere och eldar tror jag, han får fixa det sen ;)

ska gå och klippa naglarna mot min vilja, men måste göra det för att de ska gå lättare och sluta klia på min kropp, de värsta är ju att eksemet aldrig kommer försvinna.. men ahja, får stå ut :-)

bjuder på en ganska rolig bild som ja fick på sjukhuset som min läkare därborta skulle fylla i, haha såg ganska kul ut ;)

1 Ewelina Jungmarker:

skriven

fin blogg!

2 ~ J:

skriven

sv:

tack dsm, allt bra?

3 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: det är han verkligen! :) <3

4 Enya♥:

skriven

Sv; Tack :D din med! allt bra? :)

5 Julia:

skriven

Sv: Haha, tack! ;)

6 Vinn biljetter till Britney Spears!:

skriven

Kul att du är med och tävlar!

allt bra?

Kommentera här: