sämst uppdatering, i know!

men har inte så mycket tid att blogga nu när skolan börjar om tyvärr.. ahja!
tänkte berätta lite om gårdagen :)

först var det en seg skoldag, tänk att en hel vecka av skolan gått, snart jullov igen ;) nästan..
sen for jag till stan och mötte upp rebecka, vi åt på thai garden med stefan, filip, fanny och paulina. sen mötte vi upp en massa folk, orkar inte rabbla upp alla för vi var väl 15 stycken typ men kul som fan var det!
sen for jag, becca, stefan och filip till blåsmark och sov där.

idag kring 10 for vi in till stan, mötte paulina , såg gratis bio! sen vandra vi bara omkring på stan ett tag, for hem 2 typ, sov i 2 timmar och det behövdes verkligen!

nu ska jag strax käka middag, imorgon far jag till pappa och ja.. jag lovar att uppdatera ikväll!
Nu ska jag skratta lite till åt nynne sen kolla annat, puss!

Kommentera här: