ojdå!

kass uppdatering, i know! men de får ni stå ut med :)
sitter nu och dricker loka och skriver med min dampfru shirin :*
har precis varit och hämtat möbler i hortlax till mitt rum, blir skitsnyggt! ska ta några bilder då det är helt klart och lägga upp :)

Funderade på att gå ut och gå en sväng, dock har jag inga hörlurar än, eller jag köpte ett par på tradera! märket ' skullcandy' , dom var helt nya och ouppackade ur kartong, 150 kronor fick jag dom för! perfekt alltså :D
Ahja, nu ska jag kolla bloggar och så, skriver sen! :) 
1 Jasmine-fotoblogg:

skriven

Nu är veckans blogg utsedd! Kolla om det blev DU! :D



direktlänk: http://jjjasmines.blogg.se/2011/august/klicka-pa-bilden-och-kolla-om-det-blev-du.html

2 shirin amirvaresi:

skriven

heuheueh älskar dig frugan :*

Kommentera här: